فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

تعاونی مادر تخصصی فرش دستباف با رویکرد استاندارد سازی تشکیل شد

دبیر اتاق تعاون آذربایجان شرقی گفت: تمام امور اجرایی در تولید فرش دستباف اعم از تأمین نیاز، طراحی و برنامه‌ریزی به یک شرکت تعاونی مادر تخصصی واگذار شد که وظیفه ارایه خدمات لازم به تعاونیهای تولید فرش دستباف با رویکرد استاندارد سازی را عهده‌دار است.

 فائزه‌ دوستدار گفت‌ موضوع حائز بررسی در سطح ملی، توجه به وضعیت صنعت فرشبافی در کشور است چرا که به دلیل عدم بهر‌ه‌وری لازم از ظرفیت‌ها و عدم بروزرسانی ابزار تولیدی فرش دستباف، جایگاه این صنعت دیرینه ایرانی طی سال‌های اخیر با تهدیدهای جدی مواجه و شاغلان در این حوزه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.
    وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر تأمین مواد اولیه با کیفیت فرش دستباف و استانداردسازی فرش‌های تولیدی کشور، اصلی‌ترین چالش پیش‌روی صنعت فرش دستباف ایران است، خاطرنشان کرد: به منظور بازیابی ظرفیت‌ها، کاهش هزینه‌ها، تأمین مواد اولیه با کیفیت و افزایش بهره‌وری تعاونیهای تولید فرش دستباف با رویکرد استانداردسازی طی تدابیری در بخش تعاون تمام امور اجرایی اعم از تأمین نیاز، طراحی و برنامه‌ریزی در زمینه فرش به یک شرکت تعاونی مادر تخصصی واگذار شد که وظیفه ارایه خدمات لازم به تعاونیهای تولید فرش دستباف را عهده‌دار است.
    وی افزود: از این پس با توجه به تعاملات حاصل شده بین اتاق تعاون و سازمان بازرگانی و مرکز ملی فرش ایران تمامی اعضای شرکت‌های قالی‌بافی بهره‌مند از کارت قالی‌بافی مستقل خواهند بود.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد