فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

نمایشگاه طرح و نقشه فرش دستباف منطقه غرب کشور

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت:در این نمایشگاه ۶۰ طرح و نقشه اصیل فرش دستباف از استان های ایلام، همدان، لرستان، کرمانشاه و مرکزی به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

'محمد نادری' افزود: این طرح ها در دو بخش نقشه های کلاسیک شهری و عشایری سنتی ارائه شده اند که تمامی ویژگی های فرش اصیل دستباف استان های شرکت کننده را از نظر رنگ آمیزی و ظرافت های طراحی در بردارند.
وی اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی قابلیت های فرش دستباف منطقه غرب کشور و ایجاد رقابت سالم و ارتباط موثر طراحان فرش استان های غربی است.
رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی توضیح داد: طرح و نقشه های به نمایش درآمده از بین تعداد زیادی اثر طراحی انتخاب شده و در هر حوزه یک اثر برتر طراحی فرش دستباف استان مرکزی در کنار آثار سایر استان های شرکت کننده قرار گرفته است.
نادری ادامه داد: آثار طراحان و هنرمندان نقشه کش شرکت کننده در این نمایشگاه در تابستان امسال در نمایشگاه مرکز ملی فرش ایران به نمایش در می آید و از خالقان این طرح ها به صورت کشوری تقدیر می شود.
وی گفت: این نمایشگاه از هشتم تا ۱۸ خرداد جاری همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد