فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

آلبوم موسیقایی 'قالی ایرانی'منتشر می شود

'کاوه سروریان' از تولید آلبوم موسیقایی 'قالی ایرانی' خبر داد و گفت: در این آلبوم ازعناصر موسیقی سنتی و محلی ایران برای خلق آثاری مدرن به کار گرفته شده اند.
سروریان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در مورد آلبوم موسیقایی 'قالی ایرانی' اظهار داشت: معتقدم این اثر ازمعدود کارهایی است که در حیطه موسیقی ایرانی برای سازهای فلوت و پیانو انجام شده است.

وی افزود: تولید این آلبوم با الهام از موسیقی های محلی و سنتی ایران زمین است و با تلفیق با هنر معاصر کاری نوع و بدیعی عرضه می شود.
وی با بیان این که برخی از قطعات این آلبوم در جشنواره های بین المللی خوش درخشیده اند ، افزود: قطعه دشتی برای فلوت و پیانو سال گذشته در اکراین اجرا شد که با استقبال مطلوبی روبرو شد.
این آهنگساز ادامه داد:همچنین قطعاتی از این آلبوم سال گذشته در تالار وحدت و تالار شهید آوینی دانشگاه تهران اجرا شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
سروریان تصریح کرد: قطعاتی از موسیقی سنتی و محلی همچون 'موسم گل' ،'بهار دلکش' و یا آواهای بلوچی برای نخستین بار با هنر مدرن در این البوم درآمیخته است.
وی درمورد برنامه های سال جدید گروه موسیقی تلفیقی 'نایما' که حدود سه سال از تشکیل آن می گذرد،توضیح داد: این گروه که تا کنون چندین بار در تالارهای رودکی ،نیاوران ،ارسباران وآوینی برنامه اجرا کرده است؛ هم اکنون در تدارک برگزاری کنسرت جدید در تالار وحدت است .
وی یادآور شد:: گروه 'نایما' آلبومی با عنوان 'آواره' نیز منتشر کرده که در آن برای نخستین بار به صورت جدی دستگاه های موسیقی سنتی ایران و سازهای نی و تمبک با موسیقی جاز تلفیق شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد