فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

اولین نمایشگاه "خانه مدرن" در شیراز افتتاح شد

اولین نمایشگاه "خانه مدرن" و پنجمین نمایشگاه مبلمان، تجهیزات اداری در نمایشگاه بین المللی فارس در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه شرکتهای تولیدی آخرین محصولات خود را شامل لوستر، دکوراسیون داخلی، درب و پنجره در فضایی بیش از 15 هزار متر مربع به نمایش گذاشته اند.

حبیب شکیبایی تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر شرکتهای بزرگ و نمایندگیهای حاضر در شیراز، شرکتهای مختلفی از تهران و مشهد نیز حضور دارند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری نیز شرکت کنندگان آخرین تولیدات خود را در زمینه های مبلمان اداری، خانگی، سرویس خواب، میز نهار خوری، لوازم خانگی و تصفیه آب در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس با بیان اینکه شرکتهای خارجی و نمایندگیهای آنها نیز در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه می کنند، گفت: نمایندگیهایی از کشورهای ترکیه و کره جنوبی آخرین تولیدات خود را در این نمایشگاه ارایه می کنند.

شکیبایی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ 28 تیر ماه لغایت یکم مرداد همه روزه از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس فعال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد