فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

بسته‌های حمایتی از فرش دست بافت

مرداسی درخصوص برنامه‌های مرکز برای حمایت از تجار و بازرگانان گفت: بسته‌هایی در طرح هدفمندسازی یارانه بدین منظور طراحی شده که امیدوارم این بسته‌ها تصویب و نهایی شود.

وی با بیان اینکه این بسته حمایتی، کمکهای مستقیم و غیرمستقیمی را برای تولید و صادرات پیش بینی کرده است. 

گفت: بسته حمایتی مذکور تلاش دارد تا بخشی از فشاری که از محل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌‌ها به تولید و صادرات فرش وارد می‌شود را جبران کند. این طرح بر مبنای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به دولت اجازه می‌دهد که سهمی از 30 درصد از منابع حاصله از محل صرفه‌جویی یارانه‌ها را به صورت مستقیم به تولید فرش بازگرداند.

وی از ارسال پیشنهاداتی به شورای عالی صادرات خبر داد و اعلام کرد: ،قرار بر این است که جوایز صادراتی مستقیم فرش تغییر یابد و درصد بالاتری را به خود اختصاص دهد. ضمن اینکه مشوق های غیرمستقیمی از جمله هزینه حمل و نقل، هزینه شرکت در نمایشگاههای خارجی، یارانه تسهیلات، آموزش و تحقیقات را به صورت مستقیم به تجار، صادرکنندگان و تولیدکنندگان فرش اختصاص دهد.

این مقام مسوول تصریح کرد: در حال حاضر نرخ پایه صادراتی 5 درصد است که در این پیشنهادات اعلام شده که مابه‌التفاوت نرخ تورم کشور ما با کشورهای رقیب و هدف بررسی شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد