فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

شرکت تعاونی فراگیر ملی قالیبافان کشور تأسیس می‌شود

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، عبدالله بهرامی در حاشیه نشست کمیسیون تخصصی فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون ایران، اظهار داشت: از آنجا که صنعت فرش‌بافی یکی از صنایع اشتغالزا با ارزش افزوده و قدمت چندین ساله است معتقدم راه‌اندازی شرکت تعاونی فراگیر ملی قالیبافان می‌تواند به عنوان ابزاری در جهت توانمندسازی اقشار کم‌درآمد اجتماع مطرح و دهک‌های پایین جامعه را دربر بگیرد.
وی ضمن اعلام شمول این نوع تعاونی جدید به تمامی قالیبافان اعم از روستایی و شهری، خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت با تخصیص 30 درصد از درآمدهای ناشی از محل فروش بنگاه‌های اقتصادی دولتی به شرکت‌های فراگیر ملی زمینه‌ای را سبب شود تا ضمن به روزرسانی صنعت فرش دستباف بتوانیم با جلب حمایت‌ وزارت بازرگانی از این پس شاهد ارتقاء سهم فرش دستباف در صادرات غیر نفتی باشیم.
مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای فرش دستباف کشور تصریح کرد: به زودی مجتمع بزرگ خدمات فرش اعم از برپایی دارقالی، بافت، تعمیرات، شستشو و کلیه خدمات مربوط به فرش دستباف توسط اتحادیه سراسری در تهران راه‌اندازی خواهد شد.
بنابر این گزارش، در جلسه کمیسیون تخصصی فرش و صنایع دستی اتاق تعاون ایران مقرر شد، با عنایت به مصوبه حمایتی قانون بودجه سال 1389 در خصوص تخصیص تسهیلات به اتحادیه تعاونیهای فرش دستباف روستایی، اتاق تعاون ایران نسبت به پیگیری تعمیم این مصوبه به اتحادیه تعاونیهای فرش دستباف کشور، اقدام کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد