فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

شبکه تلویزیونی روسیه: فرش های دستباف ایرانی دارای شهرت جهانی است

مسکو- یک شبکه تلویزیونی روسیه در برنامه ای با پخش تصاویری از نمایشگاه فرش در جزیره کیش اعلام کرد: ایران زیباترین فرش های جهان را دارد و فرش های دستباف ایرانی دارای شهرت جهانی است.

به گزارش ایرنا از مسکو، شبکه تلویزیونی "تی.وی.سی" امروز چهارشنبه در گزارشی با بیان اینکه فرش ایرانی نیازی به تبلیغات ندارد، اعلام کرد : آوازه فرش های دستباف ایرانی جهان را فرا گرفته است و افراد در بسیاری از کشورهای جهان از داشتن فرش ایرانی در منزل خود افتخار می کنند.


این شبکه افزود: در بسیاری از کشورها ،فرش به عنوان ملاک برای سنجش توانمندی مالی افراد محسوب می شود و به همین دلیل این رویداد در سطح جهانی با علاقه فراوان مورد توجه قرار دارد.

این شبکه روسی به نقل از یک کارشناس فرش ایرانی گفت: فرش دستباف ایرانی بی بدیل و غیرقابل جایگزین بوده و این هنر ارزشمند نماد ایران زمین است .


این کارشناس افزود: تاکنون وسیله ای که جایگزین دست های هنرمندان فرش دستباف ایران شود، اختراع نشده است .


شبکه روسی به نقل از این کارشناس ایرانی گفت: فرش دستباف ایرانی عامل مهم معرفی این کشور است و برای اینکه در سطح جهانی مورد تقلب قرار نگیرد هر فرش ایرانی دارای شناسنامه ای است که در آن تعداد گره ها، اندازه و رنگ فرش ، نام استاد بافنده آن در اتاق صنایع و بازرگانی ایران ثبت می شود.


یک فروشنده فرش ایرانی نیز در گفت و گو با شبکه روسی گفت: در امر صادرات فرش تجربیات فراوان کسب کرده ایم و استقبال از فرش های دستباف ایران در کشورهای مختلف بطور وسیعی افزایش یافته است .


"تی.وی.سی" در گزارش خود گفت: برخی از فرش های ایرانی بسیار نفیس می باشند که از آن جمله نمونه های ابریشمی آن است که کارشناسان بهای این نوع فرش ها را پنج میلیون دلار قیمت گذاری کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد