فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فروشندگان فرش دستباف ایران در خارج از کشور آموزش می بینند

    دوره آموزشی ویژه فروشندگان فرش دستباف ایران در دیگر کشورها با هدف ارتقای سطح دانش آنان نسبت به فرش ایران و آشنایی با فرایند تولید برگزار می شود.
    
    به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، این دوره آموزشی از 3 تا 9 اردیبهشت ماه در شهرهای تهران، اصفهان و کیش برگزار می شود و در طی آن، فراگیران ضمن حضور در کارگاه آموزشی که به همین منظور در مرکز ملی فرش ایران تشکیل می شود، با سفر به اصفهان از کارگاههای رنگرزی و بافت دیدن کرده و از نزدیک با مراحل تولید فرش دستباف آشنا می شوند و پس از آن با سفر به کیش، از چهارمین نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش دستباف ایران نیز بازدید می کنند.
    بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این دوره، فروشندگان غیر ایرانی فرش دستباف ایران در دیگر کشورها هستند که در فروشگاههای بزرگ یا زنجیره ای به فروش فرش ایرانی می پردازند و با همکاری سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف گزینش شده اند.
    این گزارش اضافه می‌کند: آشنایی با جغرافیای بافت فرش ایران، آشنایی با ویژگی رنگهای طبیعی و رنگرزی سنتی ایران، آشنایی با طرح ها و رنگهای مناطق مهم قالیبافی ایران و نیز آشنایی با شیوه های تکمیل و شستشوی فرش دستباف از جمله سرفصلهای قابل ارایه در این دوره آموزشی است.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد