فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

صادرات آمریکا به ایران سه برابر شد

    دفتر آمار آمریکا اعلام کرد در نخستین ماه 2010 میلادی صادرات آمریکا به ایران با افزایش سه برابری نسبت به ماه قبل از آن به 31 میلیون دلار رسید.
    
    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر آمار آمریکا، صادرات آمریکا به ایران در نخستین ماه از سال 2010 میلادی افزایش قابل توجهی داشته است.در آخرین ماه سال 2009 بالغ بر 11.3 میلیون دلار کالا از آمریکا به ایران صادر شده بود که این رقم در ماه بعد از آن، ژانویه 2010 با افزایش تقریبا سه برابری به 31 میلیون دلار رسیده است.
    در عین حال واردات آمریکا از ایران طی این مدت کاهش داشته است.واردات کالا از ایران توسط آمریکا در دسامبر 2009 بالغ بر 7.5 میلیون دلار بود که این رقم در ژانویه 2010 به 6.3 میلیون دلار کاهش یافته است

   بر اساس این گزارش کل مبادلات تجاری ایران و آمریکا در نخستین ماه 2010 به 37.3 میلیون دلار رسیده است که این رقم نسبت به آخرین ماه سال 2009 تقریبا دو برابر شده است. حجم مبادلات دو کشور در دسامبر 2009 ، 18.8 میلیون دلار اعلام شده بود.
    در حالی صادرات آمریکا به ایران در این ماه افزایش داشته است که این کشور تلاش های گسترده ای را انجام داده است تا کشورهای دیگر را برای وضع تحریم های جدید علیه ایران متقاعد کند.
    در سال 2009 که بحران مالی اقتصاد آمریکا را دچار رکود کم سابقه کرده بود صادرات آمریکا به ایران به بالاترین حد طی دو دهه گذشته رسید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد