فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

اولین شرکت تعاونی دانش‌آموختگان کارآفرین فرش ایران

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه میراث فرهنگی ـ اولین شرکت تعاونی دانش‌آموختگان کارآفرین فرش ایران، تحت عنوان شرکت تعاونی دانش‌آموختگان فرش گستر، با همکاری و حمایت برخی مسئولان شهرستان اردکان تشکیل شد
 
به گزارش CHN این شرکت که با هدف ارتقاء و معرفی فرش دست‌بافت ایرانی تشکیل شده از سوی دانشکده فرش موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان یزد ـ اردکان، اداره تعاونی شهرستان اردکان و فرماندار سابق این شهرستان حمایت می‌شود. همچنین مرکز ملی فرش ایران، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استانداری یزد و سازمان بازرگانی استان یزد نیز حمایت کننده این شرکت تعاونی هستند.
«فرامرز خوشاب»، هیات مدیره شکرت تعاونی دانش‌آموختگان فرش گستر ایران با اعلام این خبر به CHN گفت: «این شرکت تعاونی که تحت عنوان شرکت تعاونی دانش‌آموختگان فرش گستر معرفی شده اهداف متعددی دارد که در راستای شناخت و معرفی و همچنین تولید فرش دست‌بافت ایران است.»
 
وی درباره اهداف این شرکت گفت: «ارتقاء جایگاه فرهنگی و هنری و اقتصادی فرش دست‌بافت ایرانی در عرصه جهانی یکی از این اهداف است. همچنین برقرارا ارتباط با مراکز پژوهشی علمی و مراکز کسب و کار بازرگانی در راستای اجرایی کردن پژوهشی‌های کاربری صورت گرفته، با تاکید بر کار آفرینی به منظور بهبود شرایط حاکم بر فرش نیز یکی دیگر از این اهداف است.»
 
خوشاب در ادامه افزود: «توسعه و گسترش تجارت الکترونیک در هنر صنعت فرش دست‌بافت ایران و انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و پژوهشی در راستای ارتقاء هنر صنعت فرش ایران نیز از دیگر اهداف ماست.
 
برگزاری و مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌ها و همچنین جشنواره‌های داخل و خارج از کشور و تلاش در جهت اشتغال و درآمدزایی مطلوب برای فارغ‌التحصیلان رشته فرش دست‌بافت نیز از بخش‌های دیگر اهداف تشکیل شرکت تعاونی دانش‌آموختگان فرش گستر است.
 

این شرکت تعاونی در تاریخ 12 اسفند‌ماه سال جاری افتتاح شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد