دستاندرکاران هنر- صنعت فرش دستباف ایران بر استمرار و انجام تبلیغات مداوم فرش دستباف از طریق رسانههای گروهی تاکید کردند.
به گزارش شابا به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران در جلسه مشترک مدیران مرکز ملی فرش ایران و دستاندرکاران فرش دستباف سراسر کشور ضمن تقدیر و تشکر از تبلیغات صورتگرفته در صدا و سیما درباره فرش دستباف از سوی مرکز بر ضرورت توجه بیش از پیش مرکز ملی فرش ایران بر انجام تبلیغات موثر داخل و خارج از کشور تاکید شد.
بر اساس این گزارش، فیصل مرداسی، رییس مرکز ملی فرش ایران ضمن ارائه برنامههای تبلیغاتی مرکز خواستار کمک بخش خصوصی و تعاونی و مشارکت آنان در تامین بخشی از هزینههای تبلیغات جهت برندسازی فرش دستباف شد.
این گزارش حاکیست در این جلسه دستاندرکاران فرش دستباف بر بهرهگیری از پتانسیل صدا و سیما جهت تبلیغ فرش، ساخت فیلمهای مستند در این زمینه، انجام تبلیغات فرش دستباف به صورت عام از رسانههای خارجی، ارائه یارانههای نمایشگاهی، استفاده از متخصصان مجرب در نحوه انجام تبلیغات و افزایش جوایز صادراتی تاکید کردند.