فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند: صندوق مهر رضا (ع) برای تقویت بنیه مالی اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی فرش دستباف روستایی مبلغ ‪ ۵۰۰‬میلیارد ریال وام به این اتحادیه‌ها و شرکت‌ها پرداخت کند

تهران - نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند: صندوق مهر رضا (ع) برای تقویت بنیه مالی اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی فرش دستباف روستایی مبلغ ‪ ۵۰۰‬میلیارد ریال وام به این اتحادیه‌ها و شرکت‌ها پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا؟ نمایندگان مجلس روز پنج شبه در ادامه رسیدگی به بندهای‌های هزینه‌ای لایحه بودجه ‪ ،۱۳۸۹‬مقرر کردند؟ برای تقویت بنیه مالی اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی فرش دستباف روستایی سراسر کشور که مورد نظر و پیشنهاد اتحادیه مرکزی فرش دستباف روستایی ایران باشد صندوق مهر رضا (ع) مبلغ ‪ ۵۰۰‬میلیارد ریال به صورت قرض الحسنه پنج ساله به اعضای این اتحادیه و تعاونی پرداخت کند.

براساس مصوبه امروز مجلس؟ این اعتبارات به جهت تهیه مواد اولیه و ابزار مناسب ؟ خرید فرش دستباف تولید شده توسط اعضای تحت پوشش و ساماندهی و صادرات و فروش و ارز آوری پرداخت می‌شود.

تضمین بازپرداخت وام توسط چک و سفته با امضای صاحبان امضا دریافت‌کنندگان وام خواهد بود.

نمایندگان مجلس همچنین در مصوبه دیگری به هر یک از شرکت‌های گاز استانی اجازه دادند جهت اجرایی کردن تعهدات ملی و استانی اجرا خطوط انتقال گاز؟ گاز رسانی در شهرها؟ روستاها؟ مقاوم‌سازی و بازسازی تاسیسات؟ راسا نسبت به دریافت تسهیلات تا سقف سی هزار میلیارد ریال از بانک‌های کشور با هماهنگی در هر استان با تعیین بازپرداخت توسط شرکت ملی گاز ایران اقدام کنند.

همچنین مجلس شورای اسلامی این قانون را در حکم تضمین بازپرداخت مبالغ تسهیلات توسط شرکت ملی گاز ایران دانست که بانک‌ها نیز مجاز به پرداخت تسهیلات درخواستی شرکت‌های گاز رسانی استانی با تایید استانداری هر استان است و استاندار هر استان موظف به پیگیری اجرا این قانون می‌باشد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه تصویب کردند که به منظور ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی بخش کشاورزی در مناطق روستایی و عشایری تا مبلغ دو هزار میلیارد ریال تسهیلات از منابع صندوق مهر رضا (ع) با هماهنگی کمیته برنامه ریزی شهرستان به متقاضیان پرداخت شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://iran.forum.st

جاودان، بخت و نیکنامی‌تان
سال نو، سال شادکامی‌تان
زندگی‌تان قرین شهد و گُلاب
دل‌تان شاد و جسم‌تان شاداب
یارتان ایزد تبارک باد
عید نوروزتان مبارک باد

پیامت باهمه قشنگیش برای خودت عید شمام مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد