فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش دستباف نماد کامل هنر ایرانی است

    فرش دستباف ایران بازگشت خوب به طبیعت و نماد کامل هنر ایرانی است.
    فیصل مرداسی رییس مرکز ملی فرش ایران در نخستین کارگاه آموزشی ویژه راهنمایان تورهای گردشگری فرش ایران ضمن بیان این مطلب و با برشمردن ویژگیهای فرش دستباف اظهار داشت: فرش دستباف ایران با قدمت 2500 ساله به عنوان هنری بومی و ملی باید بیش از پیش به جهانیان شناسانده شود که راهنمایان تورهای گردشگری می توانند در نقش سفیران فرش این مهم را به انجام رسانند.
    وی تصریح کرد: فرش دستباف ایران پیام آور صلح، انسان دوستی و فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی به تمام مردم دنیاست.
    به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، مرداسی فرش دستباف را جان مایه ای از فرهنگ، هنر، راوی بار تاریخ، جغرافیا، باورها، آداب و رسوم و هویت فرهنگ ایرانی دانست.
    گفتنی است کارگاه آموزشی ویژه راهنمایان تورهای گردشگری فرش ایران تا سیزدهم اسفندماه جاری از سوی مرکز ملی فرش ایران در تهران در حال برگزاری است و قرار است شرکت کنندگان علاوه بر "آشنایی با طرحها و نقشه های فرش ایران"، "آشنایی با رنگهای فرش مناطق مهم قالیبافی ایران"، "آشنایی با مواد اولیه و مزیتهای رنگرزی گیاهی" و "ویژگیهای جغرافیای بافت فرش ایران"، از موزه فرش ایران و فرایند تولید فرش در شرکت سهامی فرش ایران نیز بازدید کنند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد