فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

وزیر رفاه: قالیبافان 15 تا50 ساله بیمه می‌‌شوند

   وزیر رفاه گفت: بر اساس طرحی که بیش از 200 هزار خانوار تحت پوشش آن قرار می‌گیرند ، بیمه قالیبافان و صاحبان صنایع دستی از 15 تا 50 سال به مورد اجرا گذاشته می شود.
    به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،" صادق محصولی" افزود: در بودجه سال 89 سعی شده رقم خوبی برای بیمه اجتماعی، بافندگان قالی، فرش، گلیم، گبه، زیلو و همچنین دارندگان حرف مرتبط با صنایع دستی در نظر گرفته شود و با تصویب مجلس در سال آینده بیمه اجتماعی این گروه آغاز خواهد شد.
    وی افزود: این بیمه‌ها متناسب با تعداد آنها و با معرفی که از طرف وزارت بازرگانی و سازمان صنایع و همچنین تاییدیه‌ای که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای می‌دهد ، تعداد زیادی از این جامعه نه فقط بافندگان که حتی رنگرزان نخ، پرداخت‌کنندگان و صنایع وابسته به این حرف نیز تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند.
    وزیر رفاه تصریح کرد: حدود 20 درصد از 27 از یارانه‌ پرداختی سهم بیمه به این گروه را دولت پرداخت می‌کند و تنها هفت درصد توسط افراد پرداخت خواهد شد و این از مزیت‌های این طرح بیمه است.
    محصولی از اجرای طرح «بیمه اجتماعی قالیبافان» حرف مرتبط با صنایع دستی از سال آینده خبر داد.
    وزیر رفاه و تامین اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌هایی که در آیین‌نامه‌ این طرح صورت گرفته است، تمامی صاحبان این حرفه از جمله قالی‌بافانی که در منزل شخصی کار می‌کنند و همچنین قالیبافانی که حداقل در پنج متر مربع و حداکثر در20 مترمربع کار می‌کنند، تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد