فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

برگزیدگان المپیاد فرش دستباف خراسان رضوی معرفی شدند

منتخبین چهارمین المپیاد علمی و عملی فرش دستباف استان خراسان رضوی در مراسم اختتامیه این المپیاد معرفی شدند.
    
    به گزارش سازمان بازرگانی خراسان رضوی، اختتامیه این المپیاد پس از سه روز رقابت بین دانش‌آموزان منتخب رشته فرش دستباف از مناطق و نواحی ادارات آموزش و پرورش استان، با حضور معاونت سازمان بازرگانی استان و اداره فرش این سازمان، مدیران ناحیه سه آموزش و پرورش مشهد و مدیران گروه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش سازمان آموزش و پرورش استان، با هدف ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارت‌ها و ارزیابی توان علمی و عملی دانش‌آموزان، شناسایی دانش‌آموزان متعهد و نمونه در سطح استان و کشور و ترویج فرهنگ فرش‌بافی به عنوان یک فعالیت هنری و سرگرمی برای جوانان و آشنایی بیشتر جامعه با فرش دستباف و رشته‌های مرتبط با این هنر صنعت برگزار شد.
    در پایان این رقابت که با حمایت و پشتیبانی مرکز ملی فرش ایران و سازمان بازرگانی استان برگزارشد اسامی منتخبان در سه رشته بافت، رنگرزی و طرح و رنگ برای معرفی به مرکز ملی فرش ایران به منظور شرکت در المپیاد کشوری که در تاریخ‌های 8 و 9 اسفند در تهران برگزار می‌شود اعلام شد.
    بر این اساس در رشته بافت زینب زنجانی یدک از قوچان، محبوبه فرخنده از گلبهار، مناصدیق حسین‌پور از ناحیه سه مشهد، در رشته رنگرزی فاطمه نوپوش از ناحیه سه مشهد، میترا ناصح از ناحیه دو مشهد و الهام شاملو فیروزه‌ای از تبادکان و در رشته طرح و رنگ، محدثه عبداللهی از ناحیه دو مشهد، مریم رشید از ناحیه چهار مشهد و اکرم ضعیف خراسانی از تبادکان به عنوان نفرات برتر شناخته شدند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد