فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد: احداث موزه فرش

   سیدکریم داودی از سازمان میراث فرهنگی و دیگر ارگان‏های مرتبط خواست نسبت به احداث موزه‏های فرش و صنایع دستی، اقدام لازم را مبذول دارند.
    
    به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان حساسیت و علاقه مندی اعضای این شورا به آثار گرانبهای تاریخی و میراث فرهنگی را یاد آور شد و گفت: تصویب لایحه دوفوریتی شهردار اصفهان مبنی بر تعدیل ساختمان جهان نما در راستای تعامل با سازمان فرهنگی یونسکو بود.
    وی با غیراصولی خواندن ادعاهای بعضی از مسئولان مبنی بر بی توجهی مدیریت شهر اصفهان به آثار فرهنگی تاریخی گفت: محدودیت ارتفاع در صدور پروانه‏های ساختمانی به ویژه در حاشیه زاینده رود، جلوگیری از احداث ساختمان‏های بلندمرتبه، احیای بدنه چهارباغ، احیای بافت تاریخی شهر و آغاز عملیات اجرایی میدان عتیق گواهی بر نتیجه جدی این مدیریت به آثار فرهنگی تاریخی شهر اصفهان است.
    وی با بیان این که مدیریت شهر اصفهان به عنوان افرادی بومی، دلسوز از هیچ تلاشی برای حفظ و مرمت آثار فرهنگی تاریخی این کلانشهر دریغ نمی‏کنند، این ادعاها را خلاف واقع و مغرضانه بیان کرد و افزود: تشکیل سازمان نوسازی بهسازی شهر اصفهان و تامین بودجه 6 میلیاردی آن توسط شهرداری مؤید این امر است.
    نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به طرح موضوع تعدیل طبقه‏ای دیگر از ساختمان جهان نما اشاره کرد و تدبیر، هماهنگی و همدلی مسئولان برای حل مسائل و مشکلات شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: هماهنگی با سازمان‏ها و نهادهای بین المللی در جهت حفظ اقتدار نظام یک اصل است که در تصمیم گیری امروز شورای اسلامی شهر مورد توجه قرار گرفت.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد