فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

در مراسمی با حضور دکترغضنفری وزیر بازرگانی/دکتر بصام

در مراسمی با حضور دکترغضنفری وزیر بازرگانی/دکتر بصام با شرکت سهامی فرش خداحافظی کرد 

 

"سیدجلال الدین بصام" که با آغاز دولت نهم وارد شرکت سهامی فرش شد، ‌شامگاه گذشته در مراسمی با حضور وزیر بازرگانی،‌ جای خود را به "محمدرضا عابد"‌داد و به مرکز علمی کاربردی وزارت جهاد کشاورزی بازگشت.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، ‌در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید شرکت سهامی فرش، ‌"مهدی غضنفری" ‌از خدمات بصام در طول چهار سال گذشته تقدیر کرد.
کارشناسان می گویند هرچند بصام یکی از مدیران موفق حوزه فرش در سالهای گذشته بشمار می رود، ‌اما‌ تمایل وی برای بازگشت به محیط علمی، عمده ترین علت استعفای وی محسوب می شود.
"محمدرضا عابد" نیز که پیش از این بعنوان معاون مرکز ملی فرش فعالیت داشت،‌ از روز (سه شنبه)رسما بعنوان رییس جدید شرکت سهامی فرش فعالیت خود را آغاز می کند، ‌15 سال فعالیت در این شرکت جزو کارنامه ی عابد است.

معارفه مدیر عامل جدید شرکت سهامی فرش ایران 

 

به نام خدا

جلسه تودیع مدیر عامل قبلی شرکت سهامی فرش ایران آقای دکتر بصام و معرفی مدیر عامل جدید آقای عابد با حضور وزیر بازرگانی و معاونین وزارت بازرگانی و مدیران مرکز ملی فرش ایران و شرکت سهامی فرش ایران روز دوشنبه مورخ 21 دی 1388 در محل شرکت سهامی فرش ایران از ساعت 4 تا 6 بعدازظهر برگزار گردید.در این مراسم ابتدا آقای دکتر بصام گزارشی از عملکرد شرکت در طول 4 سال خدمت خود ارائه نمود و سپس آقای عابد مدیر عامل جدید به ایراد سخنان خود پرداخت.در ادامه آقای همایی به نمایندگی کارکنان شرکت سهامی فرش ایران طی ارائه گزارش آماری عملکرد شرکت در طول 4 سال قبل از خدمات آقای دکتر بصام تشکر نمود و برای آقای عابد مدیر عامل جدید آرزوی موفقیت کرد.سپس آقای غضنفری وزیر بازرگانی سخنان خود را ایراد نمود و انتظار خود را از برنامه های آتی شرکت سهامی فرش ایران ومدیر عامل جدید اعلام داشت.در پایان تقدیر نامه آقای دکتر بصام و حکم آقای عابد توسط وزیر بازرگانی به ایشان تقدیم شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف هادیانی سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ

استاد بصام امید وارم همیشه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد