فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

رییس مرکز ملی فرش ایران:فرش دستباف ایران مدیون همه فعالان این هن

فیصل مرداسی:
فرش دستباف ایران مدیون همه فعالان این هنر- صنعت است
فرش دستباف ایران مدیون همه فعالان این هنر- صنعت است که باید با تدبیر مناسب تمامی دست اندرکاران، در حفظ و اعتلای آن کوشش شود.

به گزارش شابا به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، فیصل مرداسی، رییس مرکز ملی فرش ایران در دیدار با روسای اتحادیه صادرکنندگان، تولیدکنندگان و انجمن فرش استان اصفهان، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه داشتن به جنبه‌های مختلف فرش دستباف می‌توان برنامه‌ریزی مطلوبی برای آن صورت داد.

وی تصریح کرد: اصالت فرش دستباف ایران آنقدر دیرین و باسابقه است که همچنان در طول تاریخ خود را حفظ خواهد کرد.

مرداسی بر تولید فرش‌های باکیفیت و منطبق بر نیاز و خواست مصرف‌کنندگان در بازارهای هدف تأکید کرد و ارتباط قوی میان فعالان این هنر- صنعت را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش، صیرفیان یکی از تولیدکنندگان به نام فرش در اصفهان ضمن برشمردن سیر تحولات صادرات فرش دستباف از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اظهار داشت: باید عزت فرش دستباف حفظ شود تا خریدار برای آن وجود داشته باشد بنابراین اگر تولید خوبی داشته باشیم، خریدار خوبی هم برای آن وجود خواهد داشت.

رییس انجمن طراحان فرش اصفهان نیز در این دیدار بر وجود یک شبکه مستقل تلویزیونی برای فرش دستباف و بافت فرش‌های باکیفیت تاکید کرد.

عصاچی، عضو هیات رییسه اتحادیه صادرکنندگان فرش اصفهان نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر بسیاری از بافندگان فرش دستباف بدون اطلاع از خواست بازار تولید می کنند که باید این نوع نگاه از شکل سنتی به علمی تغییر کند.

در ادامه این نشست، دیگر اعضای اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان فرش نیز به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد