فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

ایران پس از هند دومین کشور صادرکننده فرش و گلیم به آلمان است

خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪

اقتصاد. آلمان. ایران
برلین - ایران پس از هند در رده دوم کشورهای صادرکننده قالی، گلیم و کفپوش به آلمان در ده ماهه نخست سال گذشته میلادی قرار داشته است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره آمار فدرال آلمان، در این مدت ‪۲‬میلیون و ‪۱۰۰‬هزار مترمربع فرش، گلیم و کفپوش بافته شده وارد آلمان شده است که ارزش آنها بالغ بر ‪۱۱۱‬میلیون و ‪۳۰۰‬هزار یورو بوده است.

در این گزارش که در آستانه برپایی نمایشگاه دوموتکس از ‪۱۶‬تا‪۱۹‬ژانویه /‪۲۶‬ تا‪۲۹‬دی/ در شهر هانوفر منتشر شده، آمده است: ‪۸۰‬درصد این میزان واردات به ‪۴‬کشور هند، ایران نپال و پاکستان اختصاص دارد.

هند بااختصاص ‪۴۴/۲‬درصد ازمیزان کل صادرات این کالا به آلمان در رده نخست قراردارد،ایران با ‪۱۵‬درصد،
نپال با ‪۱۲/۴‬درصدو و پاکستان ‪ ۸/۴‬در رده‌های بعدی قرار دارند.

ارزش فرش، گلیم و کفپوش صادر شده از هند به آلمان ‪۳۵‬میلیون و ‪۶۰۰‬هزار یورو،ایران ‪۲۸‬میلیون یورو،نپال ‪۱۴‬میلیون و ‪۳۰۰‬هزار یورو و پاکستان ‪۱۲‬ میلیون و ‪۹۰۰‬هزار یورو بوده است.

در مدت مشابه سال ‪ ۲۰۰۸‬حدود ‪۲‬میلیون و ‪۲۰۰‬هزار متر مربع از این کالا به ارزش ‪۱۱۹‬میلیون یورو وارد آلمان شده بود که هند با ‪۱‬میلیون و ‪۱۰۰‬هزار مترمربع به ارزش ‪۳۳‬میلیون یورو در رده نخست قرارداشته است و نپال با ‪۴۰۰‬هزار مترمربع به ارزش ‪ ۱۸/۱‬میلیون یورو و ایران با ‪۳۰۰‬هزار متر مربع به ارزش ‪۳۳‬میلیون یورو و پاکستان
با ‪۲۰۰‬هزار مترمربع به ارزش ‪۱۸‬میلیون یورو در مکان‌های بعدی جای گرفته بودند

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ب.ظ

با عرض سلام و احترام

برای صادرات گلیم، میشه از چند تا گلیم شروع کرد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد