فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

زنان چینی در صدر فهرست ثروتمندترین زنان جهان

در فهرست بیست نفری ثروتمند ترین زنان جهان نام یازده زن چینی دیده می شود.    به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، متوسط دارایی هریک از این یازده زن چینی دو میلیارد و 600 میلیون دلار برآورد شده است.
    در صدر فهرست ژنگ یین صاحب کارخانه های بازیافت کاغذ قرار دارد که ثروت شخصی او بیش از پنج و نیم میلیارد دلار تخمین زده شده است. در این فهرست متوسط دارایی سه زن ثروتمند چینی از دارایی اپرا وینفری مجری مشهور تلویزیونی آمریکا و جی کی رولینگ نویسنده معروف کتابهای هری پاتر، بیشتر تخمین زده شده است. دارایی اپرا وینفری که در رده نهم قرار دارد دو میلیارد و سیصد میلیون دلار اعلام شده است. ثروت جی کی رولینگ که نامش در پائین ترین رده قرار دارد حدود یک میلیارد دلار محاسبه شده است.

روپرت هوگفر که هر سال این فهرست را تهیه می کند تاکید کرد چندین عامل به موفقیت زنان چینی کمک کرده است. سیاست تک فرزندی در چین و تساوی حقوق با مردان که زنان چینی پس از انقلاب کمونیستی از آن بهره مند شده اند، از جمله این عوامل است.
    روپرت هوگفر افزود 95 درصد کسانی که نامشان در فهرست ثروتمندترین شهروندان چینی دیده می شود ثروت خود را به دلیل افزایش تقاضا در داخل چین به دست آورده اند و تنها پنج درصد آنان به صادرات متکی بوده اند.
    در گزارش به این موضوع نیز اشاره شده که حد متوسط دارایی پنجاه زن ثروتمند چینی یک سوم درآمد پنجاه مرد ثروتمند چینی است. در این فهرست بیست نفره نام سه زن میلیاردر آمریکایی،و سه زن میلیاردر بریتانیایی نیز دیده می شود.
    ثروتمندترین زن خودساخته خارج از چین، روزالیا مرا، صاحب زارا، فروشگاه های زنجیره ای پوشاک است که دفتر اصلی آن در اسپانیاست.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد