فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

فرش رضوی

این وبلاگ جهت آشنایی بهتر شما با فرش تهیه شده تا اطلاعات بهتری برای تهیه فرش داشته باشید وهمچنین با اطلاعات مربوط به تجارت فرش واخبار آن اگاه شوید.

حمایت مرکز ملی فرش ایران از حضور تجار در نمایشگاه‌ها‌ی فرش

رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: برای شرکت و حضور تجار و بازرگانان ایرانی در 50 نمایشگاه مهم بین‌المللی 5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و در صورت استقبال فعالان این بخش، این اعتبار افزایش خواهد یافت. فیصل مرداسی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه‌ اطلاع‌رسانی بازرگانی ایران با اشاره به بازگشت رونق اقتصادی به کشورهای اروپایی و بازارهای هدف فرش ایران‌، گفت: برای استفاده از فرصت موجود در بازارهای هدف‌، مرکز ملی فرش از تجار و بازرگانان کشور جهت حضور در 50 نمایشگاه بین‌المللی با ارزش فرش حمایت‌ خواهد کرد‌. وی درخصوص سقف اعتبارات مرکز ملی فرش برای حمایت‌های یارانه‌‌ای از تجار و بازرگانان گفت: با وجود اینکه سقف مشخصی برای میزان اعتبارات مرکز در نظر گرفته شده است ولی در صورت استقبال تجار، محدودیتی برای افزایش اعتبار این بخش وجود ندارد. رییس مرکز ملی فرش افزود: در سال‌های گذشته تنها نمایشگاه‌هایی که توسط مرکز ملی فرش دایر می‌شد مورد حمایت‌های یارانه‌ای قرار می‌گرفت ولی در سال‌ جاری چنانچه هر یک از تجار و بازرگانان تمایل به شرکت در نمایشگاه‌های جهانی را دارند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت و می‌توانند یارانه شرکت در نمایشگاه‌های دیگر کشورها را نیز از مرکز دریافت کنند. به گفته مرداسی، فهرست 50 نمایشگاه بین‌المللی با ارزش که تجار می‌توانند در آنها شرکت کنند در سایت مرکز ملی فرش موجود است و تجار می‌توانند با مراجعه به این سایت جهت شرکت و حضور در هریک از این نمایشگاهها برنامه‌ریزی انجام دهند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد